Kamizdat Rentgen: Rob Canning, Saša Spačal

*

Kamizdat Rentgen z živo predstavitvijo dveh letošnjih izdaj. Ena najvidnejših domačih sodobnih umetnic Saša Spačal z novo intrigantno izdajo Anatomy of a Symbiosis, sonifikacijo bioloških procesov, ki imajo za posledico lebdeče ambientalne elektronske drone in nežen glitchy zvočni detritus. V Sloveniji ustvarjajoči skladatelj elektronske in elektroakustične glasbe Rob Canning s prvencem Five Scenes For Symphonic Gong And Electronics, s petimi poglavji subtilnih zvočenj zvena gonga v sozvenu modulacije analognega sintetizatorja zvoka.

▂▂▂▂ LINEUP ▂▂▂▂

Rob Canning: Five Scenes For Symphonic Gong And Electronics - elektroakustični koncert

Saša Spačal: Anatomy of a Symbiosis - zvočna postavitev/poslušalnica

▂ KAMIZDAT RENTGEN ▂
» Kamizdat Rentgen « je vpogled pod površino kože, pogled na meseni preplet kosti, mišic in živčevja, ki tvorijo raznolikost zvočnih teles. Gre za serijo večerov, s katero si pri založbi Kamizdat želimo vzpostaviti večjo prisotnost pustolovskih glasbenih ustvarjalk in ustvarjalcev, ki hodijo po terenu, na katerem pogosto ni še shojenih poti. Večeri so pogosto tesno povezani z novimi glasbenimi izdajami.

https://kamizdat.si

Produkcija: Emanat v sodelovanju z osmo/zo.
Finančna podpora projektu: Mestna občina Ljubljana

Sodelujoči:

Rob Canning

Rob Canning (Dublin, 1974) je glasbenik, intermedijski umetnik in pedagog. Ustvarja glasbo za koncertno dvorano, gledališče, filmsko platno in plesne produkcije ter sodeluje pri številnih site-specific projektih. in improvizacijskih kontekstih. Njegove skladbe so bile izvedene na mednarodni ravni in predstavljene na konferencah, kot je ICMC (International Computer Music Conference), LAC (Linux Audio Conference) in NIME (New Interfaces for Musical Expression). Od devetdesetih let prejšnjega stoletja ustvarja izključno z uporabo brezplačnih in odprtokodne programske opreme. Kot zagovornik svobodne kulture in izobraževalec je tesno sodeloval z medijskim umetniškim kolektivom GOTO10, Openlabom v Londonu Hackspace in SPC medialab ter več let delal kot višji predavatelj na področju omrežnih digitalnih medijev na univerzah v Združenem kraljestvu. Zdaj živi in dela v Sloveniji, kjer z družino razvija podeželski umetniški program v okviru Zavoda Rizoma, ki deluje na na stičišču tehnologije, permakulture in uprizoritvenih umetnosti. Ima doktorat iz glasbene kompozicije na univerzi Goldsmiths.

Saša Spačal

Saša Spačal je intermedijska umetnica, ki deluje na presečišču bioarta in intermedijske umetnosti. Njena dela so bila predstavljena na številnih mednarodnih razstavah in festivalih kot so International Triennial of New Media Art 2014, Peking; Enter 5: Datapolis, Praga; AmberFest’11: Next Ecology, Istanbul; De:sonanz 2012, Skopje; Device_art 4.012., Zagreb; Device_art 4.013, Praga; Enter 6: Biopolis, Praga; MFRU_KIBLIX: When Worlds Collide, Maribor; Sculpture Today: Performative Bodies and Spaces, Celje; Haip festival, Ljubljana. Trenutno razvija več različnih projektov, ki se fokusirajo na raziskovanje vmesnikov med tehnološkimi in biološkimi organizmi v sodelovanju z Galerijo Kapelica, Multimedijskim centrom Kibla in Ljudmilo, laboratorijem za znanost in umetnost.
Njeno delo se fokusira na postčloveško okolje, kjer človeška bitja obstajajo in delujejo kot eden izmed elementov v ekosistemu in ne kot suveren. S tem se opušča kartezijanski sistem in sprejema dejstvo, da se je področje tehnologije razširilo ne samo od hardvera na softver, ampak tudi do t. i.wetware ali mokre opreme, od koder posledično izvirajo hibridni pojavi mehanske, digitalne in organske logike delovanja.
Na področju interaktivne vizualizacije in zvočnega oblikovanja razvija strategije za uporabo fizičnih vmesnikov za generiranje zvoka kot članica Theremidi Orchestra. V sodelovanju z Ido Hiršenfelder razvija iniciativo ČIPke, ki raziskuje delovanje žensk, aktivnih na področjih znanosti, tehnologije in medijske umetnosti ter zagotavlja ženskam prijazen hackerspace prostor v okviru Rampa laboratorija.

S podporo: