Saša Spačal | Bralnik Svetlobe

*

➤ Saša Spačal: Bralnik svetlobe
Delavnica izdelovanja fizičnega vmesnika za sprožanje zvoka s svetlobo

➤ Udeleženci delavnice bodo izdelali preprost fizični vmesnik za sprožanje zvoka s svetlobo. Bralnik svetlobe sestavljata mehanski del, ki omogoča nadzor svetlobe s preluknjanimi diski, in elektronski del sestavljen iz dveh integriranih vezij, ki generirata zvok glede na svetlobno jakost. Za delavnico je potrebno osnovno znanje spajkanja in iskrica v očeh! Tehnološki princip, ki poganja Bralnik svetlobe, je bil uporabljen pri umetniškem delu Mycophone_unison, ki ga je mogoče videti tudi v sledečem videu: https://vimeo.com/205934235.

➤ PRIJAVA: Udeležba na delavnice je brezplačna, zelo zaželjeno je znanje spajkanja. Končni izdelek ostane v vaši lasti. Število mest omejeno, prijave sprejemamo na delavnice@projekt-atol.si do zapolnitve mest. Pri izvedbi delavnic sledimo priporočilom NIJZ.

Delavnice, ki jih izvajamo v okviru projekta konS, predstavljajo serijo razburljivih in navdihujočih raziskovanj, učenja in ustvarjanj. Izvajamo jih, da bi bolje razumeli najsodobnejša dognanja v znanosti in novih tehnologijah, ki jih preko raziskovalne umetnosti premišljamo za posameznika in družbo. Projekt konS vzpostavlja mrežo vozlišč in laboratorijev po vsej Sloveniji, ki se medsebojno dopolnjujejo v ekosistem dejavnosti za kritičen razvoj prihodnosti.

Produkcija: Zavod Projekt Atol. Delavnica je bila razvita v okviru projekta konS. konS:: Platforma za sodobno raziskovalno umetnost je bil izbran na javnem razpisu za izbor operacij »Mreža centrov raziskovalnih umetnosti in kulture«. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

https://kons-platforma.org/

With:

Saša Spačal

Saša Spačal MA [she/her], a postmedia artist, merges living systems research with contemporary art, emphasising the interconnectedness of the environment-culture continuum within planetary metabolisms. Her artistic endeavours include developing caring biotechnological methodologies and interfaces that engage with both organic and mineral soil agents. In parallel, she explores the fragility of posthuman scenarios, intricately weaving mechanical, digital, and organic logics within the realms of contemporary biopolitics and necropolitics.
Her works were presented at venues such as ZKM | Center for Art and Media Karlsruhe [DE], Ars Electronica [AT], Centre de Cultura Contemporània Barcelona – CCCB [ES], Laboratoria Art & Science Foundation / New Tretyakov Gallery [RUS], National Art Museum of China [CHN], Museum of Contemporary Art Metelkova [SI], Onassis Cultural Centre Athens [GR], Transmediale Festival [DE], GHMP Prague City Gallery [CZ], Museum and Galleries of Ljubljana [SI], Museo Extremeño e Iberoamericano de Arte Contemporáneo [ES], Perm Museum of Contemporary Art [RUS], Chronos Art Centre [CHN], Museum of Contemporary Art Zagreb [CRO], Museum of Contemporary Art Vojvodina [SRB]. She received awards and nominations Ars Electronica Starts Prize [2021], Japan Media Art Award [2020], New Technological Art Award [2019], New Aesthetica Prize [2020], Prix Cube [2015] and Prix Ars Electronica [2015].

Supported by: